A symbol of Seoul is Namsan! Gorgeous peak- in Yongsan

In Seoul Yongsan!!

A symbol of Seoul is Namsan!  Gorgeous peak...


ソウル龍山で!

ソウルの象徴南山です!ゴージャスなピーク...






I've created a line to feel as if through a tunnel. Sucked through a forest tunnel.
If the weather is clear and the clouds do think invariably  to me, and I thought the Namsan and  Namsan Tower, When it heavy snow is pouring thought to me of the Namsan ... When it rains, I do not think at all.


私はトンネルを通っているかのように感じるようにラインを作成しました。森のトンネルを通って吸いました。
天気が明確であり、雲が私に常に思いますし、私はそれは大雪が南山の私に思いを注ぐされると南山と南山タワー、思ったら...雨が降るとき、私は全く考えていません。



If the snow comes snow-covered forest roads are upgraded to fantastic Romance road.

雪が来れば雪に覆われた林道は、幻想的なロマンスの道路にアップグレードされます。





The highlight from the entrance. It is also higher than expected.

入り口からハイライト。また、予想されるよりも高いです。




In addition to the cloud it had packed into the background.
Good luck. This day is also hard to choose ...

クラウドに加えて、バックグラウンドに充填しました。
がんばろう。この日はまた、選択するのは難しいです...





I am waiting, waiting and took chapter exposure. I took it hard.
Since buses have to pass occasionally.

私は、待って待っているとExposureで 取っていました。私は一生懸命それを取りました。
バスは時々渡す必要がありますので、






What? The wait is worthwhile to feel OK. I think this is the charm of Exposure?

何?待ち時間は、[OK]を感じることは価値があります。私は、これはExposureの魅力だと思います...




Unintended the top of the tower sparkle like the light of the world look great.
I'm happy.

世の光のようなタワー輝きの意図しないトップがとてもよく似合います。
私は満足しています。






Late, but people do not go home.
This may not seem much nobody octagonal pavilion is great.

A pity.


後期が、人々は家に行っていません。
これは非常に誰も八角形のパビリオンが大きいように見えるかもしれません。

残念。






Comments

Popular posts from this blog

Korean Paldo JJajangmen - ramen noodle - 韓国のPaldo JJajangmen - ラーメン

I head to Kawaguchiko to see Mt. Fuji.